Czas realizacji zamówienia w sklepie internetowym slodkisen.com.pl
Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 2-4 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Dostępność produktów
Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej (na karcie produktu określamy ilościowy stan magazynowy).
Koszt dostawy
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.
Formy płatności
- Przelew bankowy (przedpłata na konto: MBANK : 58 1140 2004 0000 3102 8178 3397)
DS TEX sp. z o.o.
ul. Zielonogórska 19/21
98-220 Zduńska WolaUwaga - przy wyborze płatności przelewem, realizacja zamówienia zaczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
- Przelewy24.pl - płatności natychmiastowa w tym: przelewy elektroniczne, karty płatnicze, BLIK
- PayU - płatność natychmiastowa w tym: przelewy elektroniczne, karty płatnicze, BLIK
- PayU | PayPo - płatności odroczone 30 dni
- PayU | Twisto - płatności odroczone 30 dni
- Masterpass - portfelem elektronicznym od Mastercard
Koszty przesyłki
Poniższe ceny ważne są na terenie kraju Polska. Koszty przesyłki pokrywane są przez nabywcę towaru.
- Orlen Paczka - 9,90 zł
- Inpost Paczkomaty 24/7 - 14,50 zł
- Kurier Inpost - 14,50 zł
- Kurier Inpost, pobranie - 18,00 zł
- Zakupy powyżej 289 zł - Wysyłka gratis (kurier lub paczkomat, wyłącznie na terenie polski)
- Kurier DPD EU, wysyłka zagraniczna
- 45 zł - Austria, Czechy, Niemcy, Węgry, Rumunia
- 52 zł - Belgia, Bułgaria, Hiszpania, Francja, Irlandia, Włochy, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Holandia, Portugalia, Słowenia, Słowacja
- 59 zł - Szwajcaria, Dania, Estonia, Finlandia, Grecja, Chorwacja, Szwecja
Gwarancja i serwis towarów
Zwroty
KUPUJĄCY ma prawo zwrotu produktu, poprzez przesłanie towaru na adres DS TEX sp. z o.o. ul. Zielonogórska 19/21 98-220 Zduńska Wola, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Produkt nie może być używany i musi być zapakowany w niezniszczone, oryginalne opakowanie. Koszt przesyłki zwracanego pokrywa klient.
Reklamacje
Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki pod adresem DS TEX sp. z o.o. ul. Zielonogórska 19/21 98-220 Zduńska Wola. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
W przypadku zagubienia przesyłki przez Pocztę Polską lub kuriera składamy reklamacje i czekamy razem z klientem 30 dni na jej rozpatrzenie. W sytuacji uznania reklamacji i zwrotu wartości przesyłki przez przewoźnika, oddajemy ją klientowi. W innym przypadku nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione przesyłki.
Kupony są ważne tylko dla produktów nie objętych aktualną promocją bądź obniżką cen. W przypadku niezastosowania się do powyższego wymogu, zamówienie nie będzie realizowane, o czym kupujący zostanie poinformowany w formie pisemnej.