


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Czas realizacji zamówienia w sklepie internetowym slodkisen.com.pl
Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 2-4 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Dostępność produktów
Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej (na karcie produktu określamy ilościowy stan magazynowy).
Koszt dostawy
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.
Formy płatności
- Przelew bankowy (przedpłata na konto: MBANK : 58 1140 2004 0000 3102 8178 3397)
DS TEX sp. z o.o.
ul. Zielonogórska 19/21
98-220 Zduńska WolaUwaga - przy wyborze płatności przelewem, realizacja zamówienia zaczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
- PayU - płatność matychmiastowa w tym: przelewy elektroniczne, karty płatnicze, BLIK,
- Masterpass - portfelem elektronicznym od Mastercard
Koszty przesyłki
Poniższe ceny ważne są na terenie kraju Polska. Koszty przesyłki pokrywane są przez nabywcę towaru.
- Inpost Paczkomaty 24/7 - 11,50 zł
- Kurier Inpost - 10,50 zł
- Kurier DPD, pobranie - 15,00 zł
- Zakupy powyżej 200 zł - Wysyłka gratis (kurier lub paczkomat)
Koszty przesyłki zagranicznej
Aktualne koszty wysyłek zagranicznych podane są w Koszyku po rozwinięciu listy "Kraj wysyłki". Wysyłamy do następujących krajów:
- Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy,
- Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja,
- Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg,
- Łotwa, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja
- Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
- Koszt wysyłki: od 40zł
Gwarancja i serwis towarów
Zwroty
KUPUJĄCY ma prawo zwrotu produktu, poprzez przesłanie towaru na adres DS TEX sp. z o.o. ul. Zielonogórska 19/21 98-220 Zduńska Wola, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Produkt nie może być używany i musi być zapakowany w niezniszczone, oryginalne opakowanie. Koszt przesyłki zwracanego towaru z winy klienta (źle dobrany rozmiar, wymiana koloru) pokrywa klient.
Wymiana
Zakupiony produkt można wymienić na inny w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki (decyduje data odbioru na dowodzie dostawy). Produkt musi być nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, z metkami i kompletny. Koszty wymiany towaru pokrywa Klient.
Koszt wymiany (płatny z góry przelewem) wynosi 10,50zł dla przesyłek wysyłanych za pośrednictwem przesyłki kurierskiej Inpost na terenie Polski oraz 15,00zł dla przesyłek wysyłanych za pośrednictwem kuriera DPD. Wymianie nie podlegają produkty promocyjne i wyprzedażowe.
Zasady wymiany
- o chęci zwrotu lub wymiany towaru należy powiadomić e-mailem podając przyczynę wymiany, numer zamówienia oraz nazwę towaru, modelu na jaki ma być wymieniony
- towar odesłać na adres DS TEX sp. z o.o. ul. Zielonogórska 19/21 98-220 Zduńska Wola
- do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć napisaną, wydrukowaną informacje o: przyczynie wymiany, numer zamówienia oraz nazwę towaru, modelu na jaki ma być wymieniony
- należy dokonać wpłaty na rachunek bankowy pokrywającą ponowną wysyłkę towaru do Państwa (koszy w zależności od wybranej formy wysyłki)
Przy wymianie towaru na inny model ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione.
Reklamacje
Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki pod adresem DS TEX sp. z o.o. ul. Zielonogórska 19/21 98-220 Zduńska Wola. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
W przypadku zagubienia przesyłki przez Pocztę Polską lub kuriera składamy reklamacje i czekamy razem z klientem 30 dni na jej rozpatrzenie. W sytuacji uznania reklamacji i zwrotu wartości przesyłki przez przewoźnika, oddajemy ją klientowi. W innym przypadku nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione przesyłki.
Kupony są ważne tylko dla produktów nie objętych aktualną promocją bądź obniżką cen. W przypadku niezastosowania się do powyższego wymogu, zamówienie nie będzie realizowane, o czym kupujący zostanie poinformowany w formie pisemnej.